Cases
Geniet en check onze meest recente cases!
Geniet en check onze meest recente cases!
Glutenvrij met Schär
Versterken van het merk Schär onder de glutenvrije/FODMAP kopersgroep met een focus op de hoge kwaliteit van de producten.
Glutenvrij met Schär
Versterken van het merk Schär onder de glutenvrije/FODMAP kopersgroep met een focus op de hoge kwaliteit van de producten.
Glutenvrij met Schär
Versterken van het merk Schär onder de glutenvrije/FODMAP kopersgroep met een focus op de hoge kwaliteit van de producten.
Glutenvrij met Schär
Versterken van het merk Schär onder de glutenvrije/FODMAP kopersgroep met een focus op de hoge kwaliteit van de producten.
Santa Maria Tex Mex
Door de “Smaakmakers” groep te voorzien van producten, konden zij unieke recepten creëren en waardevolle User Generated Content (UGC) produceren. Deze content werd niet alleen gedeeld via hun eigen sociale media-kanalen, maar ook beschikbaar gesteld voor gebruik en verspreiding via de kanalen van Santa Maria.
Santa Maria Tex Mex
Door de “Smaakmakers” groep te voorzien van producten, konden zij unieke recepten creëren en waardevolle User Generated Content (UGC) produceren. Deze content werd niet alleen gedeeld via hun eigen sociale media-kanalen, maar ook beschikbaar gesteld voor gebruik en verspreiding via de kanalen van Santa Maria.
Santa Maria Tex Mex
Door de “Smaakmakers” groep te voorzien van producten, konden zij unieke recepten creëren en waardevolle User Generated Content (UGC) produceren. Deze content werd niet alleen gedeeld via hun eigen sociale media-kanalen, maar ook beschikbaar gesteld voor gebruik en verspreiding via de kanalen van Santa Maria.
Santa Maria Tex Mex
Door de “Smaakmakers” groep te voorzien van producten, konden zij unieke recepten creëren en waardevolle User Generated Content (UGC) produceren. Deze content werd niet alleen gedeeld via hun eigen sociale media-kanalen, maar ook beschikbaar gesteld voor gebruik en verspreiding via de kanalen van Santa Maria.
UITBOUWEN CARAMEL EXPERT IMAGO
Het caramel assortiment van Werther’s Original leent zich geweldig voor heerlijke bakrecepten. Het doel van de campagne was dan ook om de doelgroep te inspireren hoe hun bakrecept naar een hoger niveau te tillen met de smaakvolle producten van Werther’s Original.
UITBOUWEN CARAMEL EXPERT IMAGO
Het caramel assortiment van Werther’s Original leent zich geweldig voor heerlijke bakrecepten. Het doel van de campagne was dan ook om de doelgroep te inspireren hoe hun bakrecept naar een hoger niveau te tillen met de smaakvolle producten van Werther’s Original.
UITBOUWEN CARAMEL EXPERT IMAGO
Het caramel assortiment van Werther’s Original leent zich geweldig voor heerlijke bakrecepten. Het doel van de campagne was dan ook om de doelgroep te inspireren hoe hun bakrecept naar een hoger niveau te tillen met de smaakvolle producten van Werther’s Original.
UITBOUWEN CARAMEL EXPERT IMAGO
Het caramel assortiment van Werther’s Original leent zich geweldig voor heerlijke bakrecepten. Het doel van de campagne was dan ook om de doelgroep te inspireren hoe hun bakrecept naar een hoger niveau te tillen met de smaakvolle producten van Werther’s Original.
productontwikkeling
Pindakaas, wie is er niet mee opgegroeid. En dit product blijft nog altijd groeien aan populariteit. In 2016 is heeft de Pindakaaswinkel de eerste winkel specifiek gericht op dit product geopend. Om het grote publiek kennis te laten maken met hun product en unieke smaken.
productontwikkeling
Pindakaas, wie is er niet mee opgegroeid. En dit product blijft nog altijd groeien aan populariteit. In 2016 is heeft de Pindakaaswinkel de eerste winkel specifiek gericht op dit product geopend. Om het grote publiek kennis te laten maken met hun product en unieke smaken.
productontwikkeling
Pindakaas, wie is er niet mee opgegroeid. En dit product blijft nog altijd groeien aan populariteit. In 2016 is heeft de Pindakaaswinkel de eerste winkel specifiek gericht op dit product geopend. Om het grote publiek kennis te laten maken met hun product en unieke smaken.
productontwikkeling
Pindakaas, wie is er niet mee opgegroeid. En dit product blijft nog altijd groeien aan populariteit. In 2016 is heeft de Pindakaaswinkel de eerste winkel specifiek gericht op dit product geopend. Om het grote publiek kennis te laten maken met hun product en unieke smaken.
brand ambassadorship
Je merk en producten minimaal 1x per maand het boodschappenmandje in krijgen; dat is een prachtige uitdaging die wij graag aan gingen. Zo ontwikkelden we in 2022 het concept “de Kookclub” waarin invloedrijke food influencers, samen met input vanuit volgers, hun achterban structureel inspireerden met gezonde en makkelijke Tex Mex recepten. Met als doel in het vaste weekmenu van de consument te komen. In 2023 kreeg dit concept een succesvol vervolg.
brand ambassadorship
Je merk en producten minimaal 1x per maand het boodschappenmandje in krijgen; dat is een prachtige uitdaging die wij graag aan gingen. Zo ontwikkelden we in 2022 het concept “de Kookclub” waarin invloedrijke food influencers, samen met input vanuit volgers, hun achterban structureel inspireerden met gezonde en makkelijke Tex Mex recepten. Met als doel in het vaste weekmenu van de consument te komen. In 2023 kreeg dit concept een succesvol vervolg.
brand ambassadorship
Je merk en producten minimaal 1x per maand het boodschappenmandje in krijgen; dat is een prachtige uitdaging die wij graag aan gingen. Zo ontwikkelden we in 2022 het concept “de Kookclub” waarin invloedrijke food influencers, samen met input vanuit volgers, hun achterban structureel inspireerden met gezonde en makkelijke Tex Mex recepten. Met als doel in het vaste weekmenu van de consument te komen. In 2023 kreeg dit concept een succesvol vervolg.
brand ambassadorship
Je merk en producten minimaal 1x per maand het boodschappenmandje in krijgen; dat is een prachtige uitdaging die wij graag aan gingen. Zo ontwikkelden we in 2022 het concept “de Kookclub” waarin invloedrijke food influencers, samen met input vanuit volgers, hun achterban structureel inspireerden met gezonde en makkelijke Tex Mex recepten. Met als doel in het vaste weekmenu van de consument te komen. In 2023 kreeg dit concept een succesvol vervolg.
Als iets het succes van je gerecht bepaald, dan is dat een goede basis. Heinz Tomato Frito is een op traditionele wijze bereide tomatensaus die 2,5 uur lang geprutteld heeft. Die tijd is dus al dikke winst! Een perfect product om in een handomdraai een heerlijk gerecht op tafel te hebben.
Als iets het succes van je gerecht bepaald, dan is dat een goede basis. Heinz Tomato Frito is een op traditionele wijze bereide tomatensaus die 2,5 uur lang geprutteld heeft. Die tijd is dus al dikke winst! Een perfect product om in een handomdraai een heerlijk gerecht op tafel te hebben.
Als iets het succes van je gerecht bepaald, dan is dat een goede basis. Heinz Tomato Frito is een op traditionele wijze bereide tomatensaus die 2,5 uur lang geprutteld heeft. Die tijd is dus al dikke winst! Een perfect product om in een handomdraai een heerlijk gerecht op tafel te hebben.
Als iets het succes van je gerecht bepaald, dan is dat een goede basis. Heinz Tomato Frito is een op traditionele wijze bereide tomatensaus die 2,5 uur lang geprutteld heeft. Die tijd is dus al dikke winst! Een perfect product om in een handomdraai een heerlijk gerecht op tafel te hebben.
Let's connect!
Ben jij een foodmerk dat zoekt naar slimme samenwerkingen met impactvolle food creators? Of een food creator die op zoek is naar een betrouwbare partner om het maximale uit je content te halen? Bij House of Foodies staan we altijd open voor nieuwe ideeën, merken en makers.
Stuur ons een bericht – we horen graag van je!
Let's connect!
Ben jij een foodmerk dat zoekt naar slimme samenwerkingen met impactvolle food creators? Of een food creator die op zoek is naar een betrouwbare partner om het maximale uit je content te halen? Bij House of Foodies staan we altijd open voor nieuwe ideeën, merken en makers.
Stuur ons een bericht – we horen graag van je!
Let's connect!
Ben jij een foodmerk dat zoekt naar slimme samenwerkingen met impactvolle food creators? Of een food creator die op zoek is naar een betrouwbare partner om het maximale uit je content te halen? Bij House of Foodies staan we altijd open voor nieuwe ideeën, merken en makers.
Stuur ons een bericht – we horen graag van je!
Let's connect!
Ben jij een foodmerk dat zoekt naar slimme samenwerkingen met impactvolle food creators? Of een food creator die op zoek is naar een betrouwbare partner om het maximale uit je content te halen? Bij House of Foodies staan we altijd open voor nieuwe ideeën, merken en makers.
Stuur ons een bericht – we horen graag van je!