
Glutenvrij met Schär
Versterken van het merk Schär
Versterken van het merk Schär onder de glutenvrije/FODMAP kopersgroep met een focus op de hoge kwaliteit van de producten.
3 Influencers
Continue stroom aan content door het jaar heen
Om Schär nog sterker in de markt te zetten, zetten we influencers in om op een toegankelijke en authentieke manier hun volgers (nog beter) kennis te laten maken met de producten en online kanalen van Schär. Deze ambassadeurs werken inmiddels al meerdere jaren voor Schär en zorgen gedurende het jaar voor een continue stroom aan content. We geven inspiratie hoe je met de producten van Schär lekker en gemakkelijk glutenvrij kunt eten.
Impressie Instagram
Niche influencers voor juiste effect
We hebben niche influencers geselecteerd op het gebied van glutenvrij eten om zo exact de juiste doelgroep te bereiken. De influencers zorgen voor een continue stroom aan inspirerende glutenvrije content. En om de connectie met de doelgroep op te zoeken is er daarnaast ook een glutenvrije bakworkshop georganiseerd met Marike Bol.
Resultaten
Een enthousiaste achterban met meer dan 1.500 aanmeldingen voor de workshop
Door de goede fit met de achterban, het feit dat de influencers als ambassadeur zijn ingezet én het bijbehorende enthousiasme is er een prachtige overscore op de voorafgegeven KPI behaald.
De bakworkshop was een schot in de roos en er kwamen meer dan 1.500 aanmeldingen binnen van volgers om hier onderdeel van te mogen zijn